Subject: Mahasõidu rajamisest riigimaanteelt (Naerukaku)
From: "Merilin Kastein" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 16:29:47 +0200

Tere

Maa-ameti poole on pöördunud Harju maakonnas Lääne-Harju vallas Kulna külas 
asuvate Kopli (kü 29501:010:0215) ja Otsa (kü 29501:010:0697) kinnisasjade 
omanik sooviga rajada kinnisasjadele juurdepääsutee. Kuna kinnisasjad 
piirnevad riigimaanteega (17 Keila-Haapsalu tee, kü 29501:010:0146) ning 
Kopli kinnisasjaga piirnevas osas asub riigimaantee ääres bussipeatus, siis 
soovitakse juurdepääsutee rajada riigimaanteega paralleeltest üle eraomandis 
olevate Saksi (kü 29501:010:0396) ja Tüüri (kü 29501:010:0241) kinnisasjade 
ning riigi omandis oleva Naerukaku kinnisasja (kü 29501:001:0362), 
mahasõiduga riigimaanteelt Naerukaku kinnisasjale.

Selleks, et otsustada riigile kuuluvale Naerukaku kinnisasjale 
juurdepääsutee ja mahasõidu rajamise vajalikkuse üle, palun 
Transpordiametilt infot, milline on vähim kaugus bussipeatusest (asukoht 
markeeritud manusena lisatud skeemil punasega), kuhu võib Kopli ja Otsa 
kinnisasjadele juurdepääsuks vajaliku mahasõidu rajada?

Lugupidamisega

Merilin Kastein

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

Maa-amet

5387 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]